Det är sommar och solen skiner

Nu har jag inte bloggat på lääänge. Men det har vart sol vilket innebär bad bad bad! Idag har jag då spenderat dagen vid trollan där jag vanligtvis är hela dagarna. Sen så hela veckan har jag slappat och sånt. I onsdags var det ju partaj hemma, käre mor och far for ju iväg. Det blev inte lika vilt som onsdagen innan då några av mor och fars ägodelar gick i kras.
Sen så har det ju vart fest hos lukas, vet inte om det kan kallas fest men... hans hus var ju förjävligt. Jag gick typ vilse. Som en jhävla labyrint eller hur det stavas. Men iaf sen så har det väl inte hänt så mycket mer, inget som man bör nämna här iaf...
Jo jag och Adam satt hela lördagkvällen och deppade över lisa sen fjonken som ligger och gökar med alla amerikanks boys. Men när hon kommer hem ska vi partaja för hela slanten.
Men nu ska jag till peking och träffa elin sen blir det fest.
Ciao

Kommentarer
Postat av: Lisen

bra att du bloggar for da har jag nat att gora har. Du och adam har ju varandra :p

ar lukas hus sa stort eller?

Saaaknar att vara hemma med dig o alla!

2006-07-17 @ 03:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0