Sommar sommar sommar

Tjoho, på vintern är jag deprimerad! Men nu är det sommar och då blir jag mucho hyper. Som nu tex när jag borde ligga och sova för klockan är mycket, jag ska upp om sju timmar.. Då ska jag med mina övermuskliga armar paddla kanot.
Sista dagarna har jag spenderat med att ligga och slappa vid poolen, riktigt najs. Men nu känner jag för trollan så in i helvete men natalie vill aldrig hänka på dit. Sååå, men på onsdag då jävlar ska jag dit!
Sen på onsdag då ska jag ha kul. vettefan hur men det ska jag. Grilla!

Jag kom inte in på nacka, fem poäng ifrån. Men ändå jag står i kö nu. Jag kom bara in på mediagymnasiet, kul att gå där med alla sär som typ har 120 poäng. ): Medelfjonken i min klass var typ 200! Bah. Men jag hoppas att jag får byta.
Nu måste jag sussa som en älg. Ciao

Kommentarer
Postat av: Lisen

ska Du paddla kanot? what?

2006-07-06 @ 00:45:56
Postat av: Lisen

Det later som du har det bra :)
Skicka stickan sa fort du kan och skriv nara rader... :p

2006-07-06 @ 00:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0