Sjuk

Idag är det tisdag och jag är sjuk, det har jag vart ända sen i fredags.
Så på fredagen skulle jag, Mathilda och Johanna ta det lite lugnt och kolla på Scary Movie 4, men kvällen slutade i Trollan. Där var det lite roliga människor.

Sen på lördagen låg jag hemma hela dagen och halvsov och hade feber, men eftersom mor och far inte var hemma så var jag tvungen att gå ut på kvällen.
Jag skulle vara med Natalie och vi drog till Bagarn eftersom min käre vän Matteo hade sagt att det var fest där och tydligen skulle ALLA dit. Men väl där var det tråkigt som satan och vi skulle vidare på ngn fest. Men då ville inte Natalie följa med mig utan hon ville hellre sitta hemma och glo på teve med sin andra kompis. Så jag, Matteo och compani knallade till bussen, tillbaka till Bagarn där vi träffade Sara och hennes vänner. Sen lämnade Matteo mig med dom och vi bestämde oss för att ta en promenad till den där festen.
Det blev en rejäl promenad som resulterade i att jag tappade mitt mobilskal.
Men till slut kom vi fram, ungefär när det var dags att åka hem igen.

Sen på söndagen mådde jag ännu sämre, men på kvällen åkte jag för att träffa Elin som äntligen har kommit hem. Vi satt på bryggan och käkade vindruvor och några andra konstiga saker. Det är mysigt att hon är hemma nu.

Hela dagen igår låg jag och mamma och kollade på film, men  idag fick jag göra det själv när hon låg ute och solade. Jag hatar att vara sjuk.

Ciao mi bellos!

Kommentarer
Postat av: emilio

Din stackare..
Det har varit lite tomt (tyst) på lektionerna utan dig:P
krya på doj

2006-05-16 @ 17:09:41
URL: http://ombligo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0