Valborg

Igår var det då valborg.
Jag och Stella hade planerat att grilla med Lisa och några. Men inte fan blev det så, Lisa den röven blev sjuk så vi struntade i det. Istället träffade jag och Stella sportisarna och drog till kockan. Där fanns det fjortisar så det räckte och blev över. Men där var iaf ett tag, vi kom dit typ halv elva - elva. Sen blev det lite slagsmål, massa nattvandrare och till slut kom polisen.
Då var vi tvugna att knata iväg, det var kallt men jag och Stella fick värma oss under Pontus jacka, det var skönt. Sen kom det typ fyra poliser till och brottade ner en kille för att han hade en öl i väskan, då blev jag lite rädd för det hade jag med. Men vi smög förbi dom lugnt.
Sen stog vi i orminge och väntade på bussen i ca en evighet. Sen åkte vi hem och käkade och sov. Inte så lyckad kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0