Frida

Ytterst viktiga saker att veta om mig.

1. Jag har haft brunt hår i över två år.
2. Jag har haft blodförgiftning.
3. Jag avgudade Markoolio när jag var liten.
4. Jag hittar alltid på egna ord när något hemskt håller på att hända.
5. Jag har lovat min bror 10 000 kr om jag inte köper en apa och en ko innan jag dör.
6. Jag brukar använda ord som jag inte vet vad de betyder för att låta smart.
7. Ibland vill jag slå mina medmänniskor.
8. Jag kan inte kontrollera min ilska när jag blir för arg.
9. Jag skriker när jag spelar datorspel.
10. Jag sjunger hellre än bra.
11. Jag har äntligen fattat hur man gör en animation på flash, dock inte själv.
12. Jag har alltid velat ha en lillebror.
13. Jag har hoppat naken från kukberget.
14. När jag tänker på mig i framtiden så tänker jag att jag är kändis.
15. Jag brukar låtsas att jag är kändis när jag badar med Stella.
16. Jag tycker att det är läskigt att övningsköra.
17. Jag har ätit en myra.
18. Jag kan alla repliker i "Eva & Adam".
19. Jag har älskat hästar.
20. Jag äter alltid popcorn när jag kollar på "Desperate Housewives"
21. Jag tycker att det är kul att åka buss.
22. Jaghar kissat på någons tandborste för att vara elak.
23. Jag är besatt av 70-talet
24. Jag är oftast helt pank.
25. Jag älskar glass.

Kommentarer
Postat av: Frida (den andra)

hehuhehu

2006-10-17 @ 19:48:11
URL: http://fridzor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0