Sjukt lov

Hey äntligen höstlov!
Nu ska man vara glad och utvilad. Men inte fan är jag det.
Bästa som hänt hittils är väl.. att jag är sjuk och att jaghar tappat min plånbok! Jag känner på mig att resten kommer bli ett toppenlov!
Kände mig så himla nere när jag kom hem från Natalie idag så jag tog mig en låång dusch och sen målade jag tånaglarna jätterosa, ett försök att hitta tillbaka till de glada sommardagarna. Det är dagar som dessa man undrar hur kunde jag längta till hösten? Sa jag att den var mysig? När jag vaknade i morse var det helt grått ute och jag ville sova hela dagen. Och ikväll ska det tydligen snöa också.
Det känns som om julen är nära, de alla pratar om är julafton. Jag och Emelie sov hos Stella i söndags, vi satt nästan hela natten och pratade om hur mysigt vi brukar och ska ha det på julafton.

Men inget gör mig mer irriterad än en förlorad plånbok. Värsta måste väl vara att jag tänkte lämna tillbaka mina nya ankelboots, men tji fick jag! Kvittot ligger i plånboken.. Så jag får väl lov att ha dem, mor kommer inte bli glad. Sen var det ju bankomatkortet, biokort helt oanvänt, pengar, bussbiljetter och kvitton på de senaste sakerna jag köpt. Det är väl det jag blir mest ledsen för, en bra sak är väl att jag kommer på nytt leg. Mitt kort är så himla fult så det är väl det man får tänka på.
Lite tråkigt bara för alla andra, jag har skulder upp över öronen till alla mina vänner och ni kan ju glömma att ni får tillbaka dom!  Nej men uush, jag måste nog börja fnaska för att ha råd att leva..

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Lisen

Frida, jag tycker synd om dig och kan försöka glädja med att säga: Nästa månad så får du lön! :)

2006-10-31 @ 20:04:31
URL: http://liiisaa.blogg.se
Postat av: mikaelaa

HEEEY SEXYY

2006-11-04 @ 23:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0