For the widows in paradise

Just nu idag när allt kändes bajs. Jag har såå mycket läxor och skit som ska göras tills imorgon, , då skickar Natalie låten till mig! Plödsligt känns allt så lätt! Nej, men nu kan jag dö lugnt. Var detta ett tecken från gud att jag ska dö?

Och nu börjar jag sakna förra sommaren, varje dag hemma hos Natalie. I somras när jag och Natalie skulle se hur länge vi kunde vara vakna, då somnade natalie typ halv sex. Om jag ska vara ärlig så somnade jag typ en minut senare. Men det vet inte hon. Den dagen som jag har varit mest arg på Natalie i hela mitt liv för för ca ett år sen när vi var på allsång. Då ville jag hoppa på hennes huvud, men det gjorde jag inte som tur var. Jag vet att hon bara hade tråkigt.
Jag saknar verkligen sommaren, det känns ändå som att sommaren som kommer kommer att bli bättre. För skolan började för fem veckor sen idag, ändå är jag stressad som satan och har ont i huvet varje dag. Det kommande höstlovet är verkligen efterlängtat. Vad ska man göra då? Jag vill äta godis! Men inte fan ska jag göra det, jag kanske ska åka och hälsa på Emmy? Det var så länge sen sist.

Egentligen ska jag sitta och skriva om folkvandringar under medeltiden nu, fast det orkar jag inte! Jag kan inte hitta en enda liten sida om folkvandringar under medeltiden, bara om dom på 400-talet och det är jag ännu mindre intresserad av.

När jag får studiebidraget ska jag ta hål i den lilla snoppen i mitt öra. Ciao


Natalie och jag för mer än ett år sen.
nataliee

Kommentarer
Postat av: Natalie

Klockrent

2006-09-21 @ 17:56:23
URL: http://nataliek.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0