Hade inget att göra, utom läxan

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött
Favoritgodis: Choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Korv, lever,
Kläder just nu: Jeans och en mysig tröja
Musik just nu: Ingen alls
Vad sa du senast: "Gud vad kul!"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Kanske ingen epok, men 70-talet.
Sommarplaner: Sola, bada, resa och ha allmänt trevligt.
Fisk eller badkruka: Åh, beror på.
Hur många kuddar sover du med: En eller ingen
Favoritväder: Sol
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Båt, sololja och lite skön musik
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Natt
Sparare eller slösare: Slösare
Vem är viktigast för dig: Mig själv
Bästa film: Åh, finns ingen
Tror på liv på andra planeter: Det är klart
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
Har du några homosexuella vänner: Inte vänner vad jag vet
Tror du på mirakel: Ja, fast jag kallar det slumpen
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Om man bara vill
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Nepp
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn har vill du ha: Helst tre
Bio eller promenad: Beror på med vem
Är du kittlig: Inte på vanliga ställen
Snarkar du: Det sägs så
Stjärntecken: Fisk
Rädd för insekter: Inte rädd
Äckligaste insekten: De stora
Största svaghet: Mina tvångstankar och beroenden
Det här är jag bra på: Det mesta
Bästa bok: Oh, ingen aning
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: Kunna stoppa tiden!
Vad vill du jobba som: Något kul, helt klart
Chips, morötter eller godis: Godis
Pizza eller hamburgare?: Pizza
Skriver du dagbok: Nej, men jag gjorde
Har du någon flickvän/pojkvän: Haha, nevah
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig:Nej, ush aldrig!
Stökigt eller välstädat: Stökigt, men sen kommer rycken
Gungar du på stolen: Japp
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?: Ja, om någon puttade mig
Vilken hand håller du gaffeln i: Vänster eller höger
Hur är din drömtjej/kille: Han existerar inte
Hur många syskon har du: En bror
Vad är du mest rädd för: Växthuseffekten eller att råka döda någon
Är du rädd för blod: Nej
Saltar du på maten: Jag ska sluta
Gillar du att sjunga: Till andras förfäran, ja
Anser du att du är stark?: Konstigt nog, ja
Brukar du sola: Ja, men inte solarium
Vad gör du om du får hicka: Njuter
Röker du: Bara heroin
Kaffe, te eller inget: Kaffe, men också te
Har du en besatthet: Ja, fast mer tvångstankar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa Frida,du snarkar något förfärligt :P!

2007-02-11 @ 21:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0