Kanske ska snagga mig

Den här helgen har varit lyckad för min del. Det var länge sen jag var ute och faktiskt hade kul, börjar få tillbaka mitt rätta jag igen.
I fredags skulle jag egentligen träna med Stella, men det blev inte så, så vi åkte hem till mig istället och käkade. Sen åkte vi iväg och solade, köpte naturgodis och träffade Natalie för att få min iPod.
Efter det åkte jag hem till Elin och käkade en jättegod middag innan vi åkte och träffade Anna och Ebba och åkte till en fest. Själva festen där var väl inte alls speciell, men det var en lyckad kväll för både mig och Elin i alla fall.
Sen på lördagen var det mys, mys. Vaknade tidigt hos Elin och kollade på Rocky Balboa, sen åkte jag hem för jag hade så otroligt ont i magen. Jag skulle egentligen träna Stationsjympa med pappa men det kunde jag inte pga magen. Så jag var bara hemma och tog det lugnt, skönt.
Men sen efter middagen åkte jag och träffade Stella, fick komma in lite i hennes nya lägenhet. Dock inte mer än i hallen för vi hade bråttom. Träffade sen Lisa och åkte till August. Där var det först inte alls något röj, det var vi, fem tjejer till och sen bara alla vanliga pojks. Fast sen kom mer folk, då blev det kul.
Idag ska jag och Fredrik fira hans 18-årsdag, lite sent. Jag var inte hemma när han fyllde år, plus att vi ska fira min namnsdag lite också.

Såg btw, att Britney Spears har snaggat av sig håret! Omg.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni hade trevligt kalas med smörgåstårta. Snart är det LOV! Då ska vi leka!

2007-02-21 @ 15:46:48
Postat av: Anonym

Från lisen

2007-02-21 @ 15:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0