muh

-Vilken svordom använder du mest?
Fitta

Äger du en iPod?
Japp

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Halv sju, oftast.

Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Nej.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Neej, vara med på bild!

Vilken var den senaste filmen du såg?
Ingen aning.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En manlig hora.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Aldrig.

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej.

Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Rolling Stones tror jag.

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Vanlig!

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ja.

När var senast någon stötte på dig?
Dag gjorde det nyss!

Vad åt du till middag?
Har inte ätit middag sen i söndags.

Använder du huvtröjor?
Ibland

Kan du vissla?
Japp.

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Bara mot päronen.

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Hm, typ ingen.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Japp.

Tittade du på tecknat när du var liten?
Nä.

Är du blyg inför det motsatta könet?
Nepp, oftast inte.

Vilken film kan du alla replikerna till?
"Eva & Adam"

Äger du några band T-shirts?
Någon..

När flög du senast?
I somras

Läser du för skojs skull?
Ja, tidningar.

Pratar du några andra språk?
Ryska, engelska och lite tyska.

Har du gråtit offentligt?
Japp

Har du en stationär dator eller en laptop?
Vi säger så.

Vilka gör du, önskningar eller planer?
Både och.

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Inte alltid.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Jag vill tatuera ett lejon på mitt bröst och pierca ihop mina skinkor.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Jag tycker inget om sånt.

Kan du kasta macka?
Ja, men jag äter den hellre.

Har du någonsin varit på Jamaica?
Ja, två gånger.

Vad har du med dig in på bion?
Natalie.

Vem är din favoritlärare?
Jag gillar inte att favorisera, men lätt Pellberg!

Har du någonson dejtat någon av en annan ras?
Ja, en gång en galen afrikan.

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Det var den där afrikanen.

Gillar du att flyga flygplan?
Japp.

När sov du senast på golvet?
Minns ej.

Gillar du din boendesituation?
Nepp.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Många.

Äter du frukost dagligen?
Flera gånger.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nej.

Brukar du hamna i trubbel för att prata på lektionerna?
Nej

Vilken är din favoritfrukt?
De flesta.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nä.

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
14

Tror du på liv på andra planeter?
Japp.

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Elin.

Tror du att Gud är man eller kvinna?
Gud har inget kön.

Vad var det sista du åt?
Middag.

Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?
Beror på personligheten.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Det har jag ingen aning om.

Gillar du senap?
Nä.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
C'mon!

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Jaaa.

Sover du på sida, mage eller rygg?
Snurrar.

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
"Ensamseglaren"

Har du någonsin köpt något från eBay?
Nepp.

Tycker du om att krama folk?
Ja.

Skulle du säga att du är trendig?
Jag är en såkallad "modeslav", så ja!!

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Om han var rik, köra på ändå!

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Ingen.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Enormt.

Vilka böcker har fått dig att gråta?
"Jag saknar dig, jag saknar dig" tror jag att det var.

Tycker du att du är attraktiv?
Vem tycker inte det?

Vad är du allergisk mot?
Nästan allt.

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förplikterser?
Alla gör som de vill.

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej, varför skulle jag?

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Andreas eller Niklas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0