Dagen D

Yes, idag var domedagen, trodde jag men tji fick jag!
För första gången på länge gick jag upp i skaplig tid och käkade frukost och gjorde mig i ordning, kunde nästan inte bestämma mig för vad jag skulle klä mig i men sen blev det begravningstime. Sen kom Mikaela med far och vi körde hela vägen upp till Uppsala, ja det var dags för ännu en rättegång.
Men smidig som någon är så kommer vi fram vid elva (åh, nej inte klockan tio som det stod på pappret) och tror att vi ska golva svarte man. Men icke då, vi är en timma försenade och rättegången är inställd. Woho!
Men det kommer något gott ur allt, den här gången innebär det kära vänner att ni ska få åka till Uppsala och titta på!! Vet inte ännu när det blir men jag håller fingrarna korsade och hoppas att ni är hemma då.

Min busshållsplats är avstängd så nu ska jag ta en rejäl promenad till bussen! :(

Kommentarer
Postat av: Lisen

Du vet att jag är lycklig att jag får åka med och se "svarte man" igen!!

Jobbigt för dig med promenad till bussen. Själv går man bara 30 minuter varje morgon....

2007-11-29 @ 17:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0