GARLIC!

Yei, min mun stinker vitlök! :) Men det var det värt, Eva har nämligen gjort sin underbara pesto som jag har suttit och tryckt i mig för någon timme sen. Efter att ha städat hela huset var jag värd det!
Igår var jag faktiskt kvar i skolan efter att jag hade slutat för att jobba på mitt projekt om homosexualitet, Sara var med då. Sen åkte jag hem till Stella och käkade (som vanligt), väldigt goda pannkakor!
Vid fem ungefär åkte jag till Nåttarövägen och pussade på Stickan innan han slank in hos familjen Isakson, snart åker han till Spanien! Efter vårat farväl åkte jag och Natalie hem till henne och lekte lite, lagade middag, duschade och sminkade oss. Sen åkte vi hem till Cornelia, där kom jag på hur synd det är att alla fina gamla lägenheter som hennes ska ligga just på Östermalm. För jag vill också ha en sån fin lägenhet men inte bo där.
Vi försökte klura ut hur kvällen skulle sluta och när vi tittade på klockan insåg vi hur lång tid det hade tagit för oss att komma dit, klockan var ett så vi chillade galet i soffan till cirka halv tre. Då var Natalie och Molly hungriga så vi åkte till Donken och de fick sig lite krubb. Efter det åkte vi hem till mig och sov!

Nu ska jag faktiskt hem till Elin med Ebba och vi ska käka tacos och sen ska vi föra lite, eller om jag ska det kommer det gå väldans fort med tankte på den stora mängden dricka jag har (cirka en klunk sprit). Så jag får väl hoppas på att känna av deras ångor om jag har ställt in mig på dynga ikväll. Fast det har jag inte.

Men nu måste jag kuta till bussen!

Btw, ställningen:
1. Lisen
2. Johanna
3.Mathilda

Kommentarer
Postat av: planet

Tjoho du fagre! Skulle uppskatta om du lämnade Evas underbara pesto utanför dina blogginlägg, jag lider redan tillräckligt här borta!
Puss o kram

2007-11-19 @ 18:56:46
Postat av: planet

Btw, när möts vi nästa gång?

2007-11-19 @ 18:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0