Hey, imorgon blir det nya stövlar

Okej, först och främst vill jag säga förlåt mig Elin för att jag kallade dig häxa! Jag menade inte så och jag visste inte att du mådde illa och bla bla bla. Fan, nu måste jag bara tillägga en rolig sak, du säger att när jag är sur och hungrig ska inte det gå ut över mig.. Men när du mår illa ska det gå ut över mig? :) Hihi, förlåt.

Okej, igår skrev jag värsta inlägget som inte publicerades så nu gör jag ett nytt försök. TÄVLING för er som inte vet, den i familjen som bloggar mest och bäst vinner pris! Säg själva vad ni vill ha för pris så ska vi komma överens, detta för vi alla ska få en så klar bild som möjligt i varandras nya vardag. Hihi, visst är jag duktig som kommer på dessa kreativa idéer?

Så vill jag meddela något tråkigt som har hänt. Mina raggsockor gick sönder igår!! (och nej, det är inte det värsta!) Så då kom jag på den smarta idén att gå till Nacka Forum efter skolan och köpa mig ett par nya sköna, vackra, underbara, osv. Så det gjorde jag så tänkte jag säga till Eva att hon hade lovat att betala ett par nya till mig för nu för tiden kan man säga sånt till henne eftersom hon har blivit lite senil.
Men sen när jag kommer hem skuttar Eva glatt in i mitt rum och slänger en påse på mig, japp en Åhlenspåse och i där ligger.. ett par raggskockor! och en handkräm. Exakt sånna som jag hade köpt någon timme tidigare. Så nu har jag köpt ett par i onödan! Med min fagra ekonomi! Kan man lämna tillbaka raggisar?
Det är typ det intressantaste som har hänt sen ni åkte.

Jo, en ganska spännande sak hände i fredags också när vi satt på Cafe 60. Vem kommer in genom dörren och visar upp sin vackra utsida? Jo, det är sant (enligt Elin iaf) självaste Tzatziki! Och han hade växt till sig och blivit en riktig pudding! Elin blev störtförälskad och låg och krälade på golvet framför hans fötter medan jag som var lite mer kool och nonchalant bara sörplade på min latte och blinkade med mina förföriska ögon åt honom. Jag kunde riktigt se hur han smälte! Stackars Elin :(

Sen såg vi också blondinernas blondin, men det var ju inget vidare intressant. För så fort hon klev in i rummet kände hon lukten av oss förortsbor och vände direkt och satte sig där nere med de lite finare folket. Jag klandrar henne inte för om jag var lika fin som henne skulle jag inte heller vilja integreras med oss från slummen! Har jag inte rätt?

Men nu är det nog dags för mig att.. Lägga av helt enkelt. Hittade bara en superrolig blogg om ni vill läsa!
http://bimbo84.blogspot.com/ spana!

Kommentarer
Postat av: e

varför?
1. jag gillar inte mango
2. jag skojade nu
men det är inte samma sak, jag var inte ens sur på bussen, jag sa ursäkta frida, jag mår illa och var inte så jätte pratglad det var det ända.
du är alltid arg på mig ju, det är skillnad.
men vi är det peace tycker jag.

och tzatsiki var verkligen porrig, jag kan inte sluta att tänka på honom!
jag ringde dig för ett tag sen btw men du svarade inte
rimg mig när du ser detta! ojoj nu känns det som jag är datanörd. jag ringer dig imorgon!! puss snoppen

2007-11-13 @ 01:26:27
Postat av: Lisen

Jag ska bloggas på som FNA! Idag ska jag exempelvis lägga upp bilder från Rhonda, har äntligen fått tag på USB minne. Efter i helgen ska jag blogga om Madrid, om jag hinner. Och du, jag tror man kan lämna tillbaka raggisar. Du kan ju försöka. Pussen

2007-11-13 @ 11:05:22
Postat av: Planet

Hej halla! Haha du skulle ha haft Lisa nu nar du maste lamna tillbaka raggisarna.
Men du, de dar me tsatsiki later ju valdigt trevligt, kan tanka mig att han vuxit till sig oredentligt de senaste aren, grrr!
Pussen o kramen!

2007-11-14 @ 13:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0