Tre veckor och tre dagar

kvar tills Mathilda kommer hem! :)

Okej det är svårt att bedömma. Eller okej:

Lisas inlägg är utförliga, långa och smaskiga. Man får en riktig inlevelse i hur deras drinkar smakar och hur korta deras hula-hulakjolar är. Mycket detaljer kring alkohol, nakenhet och annat som antagligen snurrar runt i huvet på den storbystade fjortisen. Man får sig ett gott skratt men önskar att där fanns något mer.. Och det finns det ju! Maten spelar en stor roll i texterna, gärna hur fettiga nattkebaberna är och hur himmelsk macdonaldsmat det finns.
Det negativa som bör förbättras är att mer känslor borde förekomma och mer uppdateringar.

Johannas blogg innehåller mycket classy bilder men det mesta av det smaskiga innehållet är bortfiltrerat, eller okej censurerat för att kunna visas för föräldrar och släkten. Annars får man en klar bild av hennes nya fina liv där hon ligger i en jacuzzi i en vingård och smuttar på fint fransk vin eller sprutar champagne på sina fancy-friends. Här får man en klar bild av vilka känslor som förekommer och man får följa med lamans hemlängtan och vilja att stanna kvar, ibland får man även en och annan sexig bild från catwalken och det uppskattas. Tyvärr kommer väldigt sällan uppdateringar!

Mathilda är och kommer alltid vara en riktig filur som man aldrig kan förstå sig på helt och hållet, samma sak med bloggen som hör till. Inläggen kan oftast vara ganska opersonliga men på samma gång personliga på så sätt att om man känner henne vet man säkert att det är hon som skrivit det. Känslorna är även här som en berg-och-dalbana men humöret beror oftast på vilken middag som serverades och om Starbucks var öppet när hon ville. En riktig kaffesörplare som gillar att uppklädd besöka museum på dagarna och kyssa främmande män på bakgator på nätterna är vad hon är, men endast den flitiga turisten visar sig i bloggen.
Mer detaljer och mer inlägg tack!

Just nu är ställningen ganska lika, svårt att bedömma på så olika grunder. Men blogga hårt så ska det gå!
I am watching you(r blogs! haha)

Kommentarer
Postat av: Lisen

Jag lovar att förbättra mig Allah! Jag ska uppdatera mer och vara mer kännslomässig. Men jag har inte tid just nu. Plugg plugg plugg plugg plugg!!!! Gaaaaaaaaah!

2007-11-22 @ 18:56:49
Postat av: Den vinsmuttande fransyskan

Du fortsätter att briljera min vän.. och inte är jag förvånad. Du har så rätt i att min blogg inte vänder sig till fjortisar som letar efter inlägg som beskirver fettiga kebaber eller slick på främmande mäns gigantiska katakomber.. tyvärr.
Men! Du skulle bara veta vad jag skulle kunna berätta för smaskiga detaljer om jag inte hade så många intresserade far och morföräldrar mohahaha
Släng dig i väggen ända tills vi ses!
Nu ska jag smaka på vinet som jag nyss ställt för att jäsa på farstukvisten!

2007-11-26 @ 16:55:31
URL: http://johannarobin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0