"Kommer pungen imorgon?"

Kommer pungen imorgon? Det var visst så han sa.. Tyckte att det kändes lite fel när jag skrev det andra. Men whatever! Och till dig Mathilda kan jag bara säga; tack gode gud tt du har skrivit och så vill jag meddela att i Paris var det faktiskt inte sådär varmt heller, sisådär 37 grader celsius men det var i fransmännens rövhål!

Åter till La Perle. Vi träffade folk från Johannas klass och mitt från ingenstans reser sig Mia från ST2 upp och kramar mig. Jag fick en smärre chock, var inte direkt beredd på att se henne på en rökig bar i Paris!
Johanna raggade upp sin Elias och vi skulle bege oss till tunnelbanan och där på vägen träffade jag en man som vi lekte lite med. Vi liftade utan framgång eftersom tunnelbanan slutat gå.. Sen till slut ringde Ludvig (min man) efter en taxi och Elias gav Johanna pengar så vi kunde åka höhö. Sen blev Ludde luden stjärt sur på oss för att jag sa att han kunde följa med oss hem fast han inte kunde det, haha.
Sen på söndagen åkte vi till Eifeltornet och träffade en glad svart best som ritade en karikatyr av Johanna och raggade på sjuåriga fransmän och sen käkade vi en mumsig macka och lite croissanter och sen for vi till Montmartre. Där gick vi först in i en butik och lekte att vi tyckte att alla fula väskor var jättefina och pillade på alla saker sen gick vi upp på en kulle (yes den hade inget namn men det var en vit byggnad där). Så träffade vi två svarta bestar som gjorde ett varsitt armband till oss och blåste mig på pengar som om jag vore en japan, jag betalade 8 euro och Johanna betalade 2. Not fair! Det gjorde mig sur men.. Hakuna matata! Peace and love.
Sen käkade jag fantastisch italiensk yoghurtglass och Johanna skulle bestämt käka sin jävla dass-glass. (Häagen Dazs). Sen kollade vi på Röda Kvarn (Moulin Rouge) en sekund men sen skyndade vi oss in i alla sex-affärer och Johanna went WILD och tog upp en läderpiska och piskade hårt i luften så alla tjocka män stannade upp och började smeka hennes spetsiga skinkor (eller okej det stämmer utan det där med männen).

ATTENTION! Så alla vet.
Det är mindre än fem månader nu till min födelsedag, 18 år dårå. Jag önskar mig en sak - en uppblåsbar Doktor Gary! Det enda jag begär! Jag har förtjänat honom! (Får jag inte Gary går det lika bra med Black Jack som har en väldigt naturtrogen vibrerande penis men han är dock aningen dyrare än Gary som endast kostar 29 euro i Montmartre. Letar ni förgäves efter både Gary och Jack funkar det också med Mr Holmes, det är han med blondt krulligt hår, även här vibrerar penisus på ett väldigt naturtroget sätt men också till ett saftigare pris. Eller hittar ni någon som jag inte har träffat ska det nog också fungera om Doktor Gary har en annan patient för tillfället, hihi.)

Sen åkte vi till Starbucks och spanade på män. Just på metron till Eifeltornet såg jag den snyggaste killen jag sett! Ouff, vad kär jag blev! Vi stalkade honom tills han försvann som alla andra vi följt efter.


Kommentarer
Postat av: Lisen

Ni verkar haft det gaaalet! det är najs!

2007-10-24 @ 15:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0