Om 24 timmar har jag precis landat

 Jag vaknade för 25 minuter sen och tänkte "vilken tid ska jag ställa klockan på för imorgon?" och så kom jag på att jag inte ska itll skolan.. För jag ska till Paris! Vad glad jag blev och jag är inte alls nervös eller något längre, det känns bara som om det inte är sant att imorgon vid den här tiden har jag precis landat utanför Paris och ska ta bussen in till Paris och träffa Johanna.
Måste bara lägga upp lite bilder från när jag ohc Natalie fikade i tisdags och från när jag och Elin käkade middag igår på Fåtöljen. Dom har renoverat där så det är jättesnyggt och fräscht, nya sköna fåtöljer!! :)

     
Okej det blev lite andra bilder också:
Elin på fåtöljen igår
Natalies och mina ben från Tullys i tisdags
Natalie på Tullys i tisdags
Stickan i torsdags
Emmys öga
Emmy

Kommentarer
Postat av: Lisen

1. Fatta utväxten jag har framför mig!
2. Babian arslet var en kärleksfull bild till dig.
3. Vi kanske ska utöka failjen med en apbäbis, stickan vill väl ha syster?
4. Ja, alla "fyra" måste blogga mycket!! :)
5. I miss you tooooo!! Mucho, mucho

2007-10-18 @ 16:18:36
Postat av: Lisen

Två saker till:
Fina bilder
och
HA DET JÄTTE JÄTTE BRA!!! Kan du inte svänga förbi här på hemvägen??? :D

2007-10-18 @ 16:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0