14 kg på 2 dagar

Nu är det helg, fast det känns inte som det. Jag och Mathilda skulle supa ner oss igår och göra jag vet inte vad? Men det blev andra planer, jag lagade en romantisk middag åt henne och tittade på när hon åt. KUL!
Har börjat med min nya diet för att rasa i vikt. Dieten går ut på att dricka nyponsoppa, blåbärssoppa och yoghurt tills man är en pinne, hoppas jag kan börja äta normalt igen snart!

Sen somnade vi framför teven och gick och la oss vid ett, det var ett jävla liv kan jag lova. Idag har både jag och Fuleil gått runt och klagat på allt möjligt och har lite små-ångest över vad päronen ska säga när de kommer hem.. när som helst!
Har skänkt mina sista dosor till min käre bror för nu är det slut med det! Jag lovar att pusha mig själv att inte fuska.. Fast jag vet att om en vecka när min mun känns bättre kommer jag kuta till konsum och köpa upp ett lager som jag ska skeppa med mig till Danmark!
Ja, idag är det en vecka kvar tills vi åker till Köpenhamn och Mathilda bokade biljetter för två nätter idag. Skönt att inte hela veckan är uppbokad med vart vi ska övernatta för jag har hört rykten om en riktigt skön gräsäng i Christiania där allt som krävs för att sova är trötthet! Eller sömntabletter då..

TJIPPOHEJ

Ps. En dålig sak med att jobba är att man inte kan göra allt kul man vill. Typ gå på Looptroop i torsdags..

Kommentarer
Postat av: Lisen

Hej homie! Jag blir knubbigaste knubbsälen här borta kan jag lova! jag ska också köra diet när jag kommer hem. fast det kommer inte hända eftersom att det är alanya ioför sig.... aja, i höst får det bli. träna inför vinter 08 :p hur mår du och min son?

2008-07-20 @ 04:50:36
Postat av: frida

haha jag driver ditt cepe! jag kommer aldrig i mitt liv behöva banta och det vet du.

2008-07-20 @ 20:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0