ÄNTLIGEN FREDAG!

"Håll ut, snart kommer värmen" står det på aftonbladets hemsida. Det får mig att undra lite för enligt mig har värmen redan kommit. Idag har varit en extremt varm dag som ledde till att jag gjorde en upptäckt. Eller två.
Dels var det att jag har genom att kolla i min bh dragit slutsatsen att man inte svettas om sina nipples, iaf inte jag!
Det andra var att jag misstänker starkt att någon inte tycker om mig. På samma ställe som jag två gånger förut funnit svart bajs hittade jag idag en död fågel! Bör tilläggas att det är vid samma hus där jag blev ägd av en bitchig fyraåring som mer eller mindre bad mig dra åt helvete.

Men nästa vecka kommer antagligen att bli ett helvete om man ska lita på media. Blä! Men det ska jag inte tänka på nu för nu är det fredag och det betyder att det är helg vilket i sin tur betyder att jag är ledig och det vet ju alla att när jag är ledig är jag glad!
Så snart ska vi bege oss upp till centrum för att handla inför kvällen. Blir bamsemiddag gjord på nudlar kanske? Det råder delade meningar mellan middagsgästerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0