Klart man plockar poäng

Ojojoj! Har just kollat på Lisas bilder från P&L och jag måste erkänna att jag är lite orolig över vissa bilder som är i andra personers händer. Men vadfan! Jag fick mig ett gott skratt, det förgyllde min annars så svettiga och äckliga dag.
Man måste jobba över varenda jävla dag plus att alla verkar tro att man hittar överallt bara för att man vandrar runt i en posten-uniform. Men jag bara ler mitt stål-smile så blir dom rädda och går på en gång.

Eva var hos någon idag och skulle laga min mobil men tydligen var den misshandlad! QUE? Aja, hon köpte iaf en superhajpad jäkel för 400 spänn till mig, den går det tom. att mms:a på! Woho, så nu kan jag ta upp den in public igen.

Måste bara visa några av alla mina ragg, bör tilläggas att det var en vild kväll, ni skulle bra gärna vilja veta alla konster de kunde utföra med mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0