Kom inför Herren

Min tunga skiftar i färg, ibland är den gul och ibland grön. Det är fint.

Jag har hittat en ny favoritpsalm. Psalm 168, Kom inför Herren. Svar nej, jag har inte hört den men bara namnet säger mig att den är speciell, har även lärt mig (minns inte vilken psalm det var) att "allt kött är hö". Och det betyder ju att jag kan börja käka kött igen eller att jag borde sluta äta hö.

Kom även på att jag glömde skriva upp en väldigt intressant händelse. Jag blev väckt halv fem i torsdags morse när Fredriks kompisar kom hem från krogen, dock utan Fredrik. Och där ligger jag halvnaken i min säng och in störtar fyra killar varav två jag aldrig har träffat förut. De skrek att det luktade häst i mitt rum och att jag skulle upp och shotta med dom, men jag vägrade eftersom jag skulle upp och jobba två timmar senare så de slog sig ner i min säng och berättade om sin kväll och om andra roliga saker i 20 minuter sen gav de upp. Men då var jag redan pigg så jag gick upp och käkade frukost till deras efterfest.
Det var något extra, jag somnade om precis innan jag skulle till jobbet och vaknade tjugo i sju så jag fick kasta mig på moppen och köra i ilfart (10km/h) till jobbet.

Nu ska jag äta glass och steka pannkakor! HERRÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0