När kommer min ångest?

Nu börjar jag på allvar tro att det vilar en förbannelse över Björknäs Torg. Vad hittar jag idag? En död katt!
Nästa gång jag kommer dit kommer jag själv bli nerslagen.

Har konstigt nog inte ångest alls över helgen, borde ha det! Emelie tog hit sin äckliga kompis från P&L och han och hans kompisar gjorde ett megakap i min väska. 1000 kronor! PEngar som jag var skyldig Oskar, våra matpengar för den här veckan plus pengar jag skulle använda till min piercing. Så nu blev det ingen.
Sen idag när jag var på jobbet ringde Fredrik och sa att päronens flaska var borta. Och inte vilken flaska som helst.. En colaflaska där dom har tryckt ner tior i hur länge som helst. När den är full är det 10 000 kronor i där och den var full!

Det har varit en jobbig dag, skulle spela monopol med Lisen men hon dissade mig, jag har inte rört mig ur soffan sen jag kom hem men jag såg iaf fram emot att äta sushi till middag. Fast Fredrik orkade inte åka och köpa det för han skulle ut med Oskar och Midia så vi fick käka rutten skagen-röra och omelett.
Och nu är jag jävligt sugen på Oreo's men vi har ingen jävla mjölk! Eller jo, fast den är rutten. Så jag vet inte vad jag ska äta.. Man blir hungrig på socker av att jobba på posten. Det jobbiga är också att jag inte orkar åka till centrum och köpa godis! Kommer bli en hemsk dag på jobbet imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0