Vi skulle visa att det var vi

Nu känner jag att jhag ser ut som mammas lilla flicka med flätor i håret och casual kläder. Men mor min blev arg när hon såg vilken tröja jag har på mig, för den måste tvättas för hand och det tycker hon är jobbigt och vill inte att jag använder den. Ha!

Igår var en trevlig kväll, jag och Dodlar'n var taggade till tusen när vi dansade och sjöng om lådvin, branden i Orminge och Acceptable in the 80's. Sen körde vi fylla -04 och blande häxa av rosevin och tequila och det blev förvånansvärt gott! Sen fick man köra vidare på den gamla goda ölen lite och vi begav oss till tanto för att träffa gängets p&l kompisar och trots att jag inte hade träffat någon av dem tidigare visade det sig att vi alla hade en sak gemensamt, förutom festivalen då: LÅDVIN!

Sen bar det av till Stadion, vi tappade Dodlar'n men jag fick iaf spendera natten med min sommardröm som var lika fräsch som alltid. Däremot mådde hon inte lika tiptop i morse på väg hem, det blev en hel del niagarafall ur hennes mun lite här och var men det var underbart.

Imorgon är den stora dagen! Så det ska firas ikväll med den delen av familjen som oftast är anträffbar, en del saknar vi och har gjort ett tag men det blir det ändring på! Innan Alanya hoppas jag men annars blir det där. (Om låång tid)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0