BIG FISH

Det bästa jag vet är socker och fett. Och helst i mängder framför teven. Därför ska jag nu efter att jag varit så duktig och skjutsat Eva till Coop för att hon skulle köpa glass till mig, förflytta mig till teven och trycka i mig glass och bilar. Det har jag förtjänat efter att ha varit i skolan till klockan fem och haft särmatte.
Om ett tag kommer Stellan till mig så kan vi käka lite mer.. Men först kommer jag trycka in henne i duschen för jag kan lova att hon inte luktar lika underbart som en brevbärare, hon luktar thaimat x1000!

image69

Här är vi när vi gick igenom den svåra tiden i somras, dock ser det ut som att vi var sams här eftersom om man tittar efter riktigt noga kan man se att hon håller en kamera i sin hand plus att vår älskade Spencer ligger inne i tältet och inte på någon soptipp!

PS. På denna bild är hon otroligt lik Sören. Hoppas hon inte läser detta! (Då får jag smisk!)

Kommentarer
Postat av: malin

jag tror inte att peace&love var det allra bästa för erat förhållande, tyvärr! (hahahaha)

2008-03-06 @ 23:47:57
URL: http://malti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0