Dance monkeyboy!

Det eviga budskapet bör upprepas en gång om dagen, helst mer. BBB! Och nej, det står inte för bakar Barbro bullar?! Bojkotta you know who.

Nästa gång jag ser slynan ska jag köra igenom en påle i hennes grisiga tryne, sparka henne i bakhuvet med mina naziboots och tvinga henne att slicka på min ostiga örsnibb. Det är så hon ska tas!
När hon har slickat rent där ska jag spotta i hennes ögon och tvinga henne att kissa på sina fula pälsleksaker, efteråt får hon gärna sätta sig på sin äckliga Moët-flaska så att den tränger sig in långt upp i anus praeter!

Detta skulle jag gjort om jag hade fått min Nimbus 2000! Så jag hade kunnat susa iväg och kasta en rysk champagne-flaska i huvet på henne och skratta. Men icke då.. Nu är det åskviggen som gäller och det enda jag kan göra för att hon inte ska suga livslusten ur mig är att frammana min patronus. (Boba Fett för er som inte vet.)

Men om tre veckor är det årets största dag. Inte bara för att det är skärtorsdag, iranskt nyår, vårdagjämning och för att det är dagen då påsklovet går av stapeln. Nej nej! Det här är någonting helt annat.
Det är Domedagen, eller Dagen D om ni hellre vill kalla den det. Dagen då Mufasa träder in i den syndiga världen.
För att inga problem ska uppstå vill jag göra klart för hur jag vill ha det.

Vad ni ska ge mig:
En mantel att ha vid finare tillställningar men som ändå är stilren
Nimbus 2000
Uppblåsbar Dr. Gary (finns i Montmartre)
2 kg rökheroin
En brunrutig penningpung
Gröna tofflor
Röda gummistövlar strl. 27 (eller 36). Helst Tretorn
12 påsar Skittles, ett livsförråd av Marabou mjölkchoklad och en asiatisk dvärg som matar mig
Rosa genomskinlig regnjacka från H&M
En dejt med Governor Andy

Btw. så har jag mött mannen i mina drömmar. Dock var han inte lika porrig i verkligheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0