Appletini a la JD!

Nu är inte Lisa oskuld längre. Igår var jag på Ninas artonårsmiddag, jag och Erika var mobbade som attan, alla kände och lekte med varandra och sen var det vi. Vi skulle dra hem till Adam och partaja lite men när vi var påväg ringde de och sa att de skulle ut.
Så Erika åkte hem till Johan för att bli dippad, eller? Sen sänkte vi några starka jävlar på bussen in till la citta och så körde vi misslyckat drinkrace på Göta Ark. Vilket jävla highclass ställe!
Sen skulle vi dra till After och slurpa lite till men vi var lite sent ute. Så det fick bli bamsekorv, dock inte för mig!

Augusts favoritnmening har jag klurat ut vad den är.. "En tequila kommer aldrig ensam" och så rätt han hade.

image82
 
image83
 
image84
 
image85
 
image86

Kommentarer
Postat av: Lisen

har inte läst din blogg på länge, men fina bilder :)

2008-05-14 @ 22:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0