Jag har ont i halsen

Okej, igår gick det inte så bra då.
Vi förlorade inte hoppet ens när AIK skulle lägga sin straff, men sugiga som dom är tog Malmös målvakt den hur snyggt som helst och tjo vad glada vi blev. Fast Black Army trodde väl att vi blev arga annars hade vi vart döda nu. Elin raggade som vanligt upp en tjock söt AIK-turk och en mindre söt aikare.

Men Elin ville som vanligt gå innan matchen slutade så vi gick precis när AIK gjorde 1-0 och fasen hade vi stannat då hade Malmö iaf kunnat göra 1-1 men den sista poängen plockade AIK. Fan!

Andra poäng plockades också i helgen så nu är tävlingen igång på allvar, konkurrens? Njää känner mig säker på min tron här uppe. Fast jag kanske borde börja känna mig hotad?

Malin var snäll bitch och gömde sig på bussen med mig idag :)

image88

Kommentarer
Postat av: Malin

the best bitch ever ;D

2008-05-12 @ 21:44:52
URL: http://malti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0