Kanske blir ett bra slut ändå

Imorgon är det körlektion för första gången på typ två månader och jag känner mig riktigt dålig! Har inte kört på hur länge som helst så jag och Eva tog en tripp till Hammarby sjöstad och åkte runt lite men man blir så förvirrad när det bara är jag som vet att det är högerregeln som gäller och alla konstiga STOP-skyltar mitt i vägen och lämna företräde hit och lämna företräde dit.
Men nu ska jag iaf unna mig själv GG avsnitt 18 som är klart vilken minut som helst. Hoppas inte Georginas planer går vägen, hon kan ju inte ta Dans oskuld, hihi. (Jag vet jag är en tönt.)

Elin skickade en gammal bild för ett tag sen. Vad roliga mina tänder var och vad mycket smink Elin hade. (Och verklig ögonfärg!)

image92

Kommentarer
Postat av: pullan

& snygga vattkoppor på haka

2008-05-22 @ 23:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0