LAMMKÖTT

Ormingekarnevalen var det roligaste jag vart med om. Eller?
Tur att jag hade Lisen att leka med, inte för att man kan kalla det att vi var på karnevalen. Vi såg iaf när Mansor stog och pratade med polisen, kanske försökte han erkänna att det var han som eldade upp folkan?

Idag har jag och Johanna badat i trollan, eller jag badade inte men Johanna genomförde sitt uppdrag som var att stänka ner några fjortisar. Sen blev vi uppraggade av tre tolvåringar som kastade godis på oss och var bara allmänt tända på oss. Nästan så jag fick poäng där, trots att han var en härlig piece of lammkött bangade jag.

Fast snart ska jag bege mig in till Östermalm och glassa för det är ju där jag hör hemma, glassig som jag är. Familjen ska äntligen samlas efter denna långa tid. Mycket har hänt sen sist, blommor har plockats och ställningen i tävlingen har tagit en oväntad riktning. Så jag hoppas på en mumsig middag för jag är hungrig som ett djur! Appropå det.. Ska nog käka jordgubbar nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0