Snopp

Okej vilken lång helg det känns som det har varit. Det var nog bara för att man var ute i onsdags och så har vi haft typ en lektion på torsdagen och en på fredagen.
I torsdags var det nationellt prov i matte och jag vet inte riktigt hur det gick, var något trött efter att ha sovit typ tre timmar.
Eva och Leif i Lettland denna helg då och då hade man väl väntat sig att huset skulle vara rivet när dom kom hem. Men de kommer hem om någon timme och allt är tiptop! Några var här igår och gamla goda vattenpipan åkte fram efter två års semester. Den funkade faktiskt fortfarande.
Men det var segt som mormors hosta fast jag måste medge att det var riktigt trevligt när Stella lagade omelett till oss alla och vi hade röktävling. Sen kom Adam och Pontus typ vid fyra och Pontus däckade på soffan. Sen kom Cibba och grekmax med en okänd stalker i 30-årsåldern när jag låg och lekte pimp med Stefan och Marco.

Nu ska jag iaf på AIK-MFF och vi ska stå i AIK-klacken! Kommer inte orka och sen kommer man väl bli nerslagen så man får väl låtsas som att man håller på AIK. Annars får man väl black army efter sig!
Tänk om Elin ändå kunde boka rätt. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va? Vadå snopp? Fick du kuk eller vad? BRAVO!

2008-05-13 @ 14:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0