Sotarn ska parta ändå

image87

Fram tills för en timme sen trodde jag att jag hade slösat bort hundra spänn på en skiva jag inte tänkte gå på.. Men nu visar det sig att jag ska gå! Stella bjuder på öl och ett sånt erbjudande kan man ju bara inte tacka nej till.
Det betyder att fram tills om två timmar ska jag råplugga matte inför nationella provet imorgon bitti som jag kommer vara pigg på!
Ska komma ihåg att dokumentera ikväll och inte bara första halvtimmen som jag brukar göra. Let's see om jag klarar det utan att tappa min kamera för tjugonde gången de senaste månaderna.

Nej nu ska jag dra mig. Pöss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kör hårt!

2008-05-07 @ 17:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0