Tutte

Har man inte väldans tur eller? Malmö spelar hemma den 27 juli, egentligen ska vi dit den 28 men kan nog övertala Eva och Leif att glida ner dagen innan annars får man ta tåget.
Sen kommer en underbar vecka att följa, vi ska lapa oss över till Danmark och leva rövare. Börja varje dag med att sätta på oss vår turist-utrustning, svepa en gammeldansk och trycka i oss wienerbröd. Därefter följer lunch som inte består av annat än PÖLSA! Vart? Pölsemannen såklart.

Igår var det en annorlunda dag. Brände mig något på ryggen när jag var i trollan med Lisen och Stellis. Sen avnjöt jag och Sara en underbar lugn och romantisk middag. Sen åkte vi till Mosebacke och Nina klev på en råtta! Jag skrek som en fjortis, Nina fick skabb och Sara skrek att det var en ekorre.
Myspys på Little Persia, Jesshoe och Lisen joinade. Sen gick allt åt skogen. Dels pga skivan och en viss person som hindrade oss från att leka all night long! Men det är glömt nu.

Ikväll är det Orminge Karnevalen och vi ska självklart fortsätta med traditionen. Men nu ska jag käka våfflor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0