Valborg

Mjo, så hade man klarat av valborg. Meningen var att jag och Lisa skulle ut och göra stan osäker, men efter att alla dissat oss åkte vi efter den mumsiga middagen hos Planis till Kummelnäs. Bengan var på g!

Tappade kameran igen, ville dö men sen fann Lisa den på ett jävligt underligt ställe. I en horas väska! Inte vilken hora som helst heller.. DÖ!

Men idag har ändå vart en skön dag trots att jag kom hem vid tre lite lagom på pickalurven, och vem satt inte och väntade på mig på trappan då? Oh ja, ingen annan än herr Snigel. Så det var en ganska vild natt, somnade någorlunda sent, eller ska man säga tidigt?

Så idag var det Madicken, fy fan vad hon är rolig! Och Abbe, han är en stjärna! Men Madicken ser så jävla nollad ut hela tiden och beter sig som att hon gjort en tripp till Christiania tjugonde april.

Väldigt intressant inlägg som alltid. Nu ska jag ligga i min säng och lyssna på Kultiration som för övrigt ska till Pissan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0