Allt jag behöver är kanske lite sol

Idag är jag inte lika pessimistisk trots att jag fortfarande har ont överallt och är trött som ett djur dygnet runt!
Men jag ska försöka gå till skolan imorgon om jag orkar. Känns som en bra grej att göra.

Idag har jag vart skitduktig, gick upp vid halv tio och pluggade inför läxförhöret vi skulle ha idag och så väntade jag in tills det skulle bli dags att åka till skolan. Tänkte bara åka dit och göra det men när jag satt och käkade glass ringde Sara och sa att det var inställt så då tog jag tillfället i akt och gjorde hela min turism-inlämning sen blev jag helt slut och däckade i soffan.
Sen har jag kollat på teve hela kvällen och haft småångest över om jag ska till skolan imorgo eller inte, när jag gör såhär som jag gör nu; alltså bestämmer imogon betyder det att jag inte kommer gå för jag är ett monster på morgonen och det känns inte alls taggande att gå upp för att åka på turismen. Minst taggande eller mest avskräckande känns ju ändå engelskan. Den får mig vilja ta livet av mig..!

Sen måste jag säga att idag borde jag få min 7-dagarströja! Fast istället ska jag få big pack med bilar av Leif för att jag inte fick någon present när de kom hem från Italien.. Han skulle tydligen åka finlandsbåt igen så det blir girls night home i soffan för mig och Eva imorgon! :) Vilt.


Jag vill åka bort härifrån nu! Sola, bada, piña colada! Typ Alanya08 skulle inte sitta fel... FIR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0