Jag har ont i magen också

Tisdag kväll då, jag svettas onormalt mycket. Jag har feber och mina mandlar är dumma som vanligt. Snart kommer jag kräva att jag ska få operera bort dom, Emmy klarar sig ju!
Men allt jag ska göra är tydligen att sova och äta. Men jag orkar inte vara sjuk längre! Kan inte någon bara kolla igenom mig ordentligt?! Det kan ju inte vara så jävla svårt, eller bara ge mig penecillin igen så jag kan få vara frisk en liten stund. Eller ge mig cellgifter.. Vad som helst.

Imorgon om mina mandlar inte är mindre måste jag till läkaren. Igen. Har glömt att äta glass ikväll kom jag på, det hjälper det vet jag men bara just den sekunden man sväljer och kylan sätter sig på halsmandlarna men så fort man svalt försvinner det kalla. Jag lovar det är skönare att ha ont i tungan, då kan man iaf suga på en isbit!
Just det i fredags när jag blev lite för exhalterad över den skånska nazisten bredvid Nina bet jag mig i tungan. Det var endast då ölen var god, annars var det äcklig Åbro som fick mig att tänka på smutsiga dagar i ett tält.



Ps. Jag är ganska stolt över mig själv som slutat med mina dåliga vanor. Imorgon var det en vecka sen.. Kan ju bara påpeka att Malin är svag och skulle aldrig klara av det jag gjorde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0