Jag vill inte gå i skolan

Jag lyckades bryta allt det där jag lovade mig själv.
I fredags hade jag och Nina en trevlig kväll med lilla Al-Fadji på Balthazar och hittade på en riktigt fin sång om stället på väg hem till Adam lite senare. På lördagen tog jag det lugnt och vilade upp mig inför Elins pyjamasparty (ja hon är 18!). Fast direkt efter middagen återgick jag till mitt vanliga tillstånd och blev sjuk så jag åkte hem och försökte sova bort min feber och döda mina halsmandlar med te.
Men det funkade inte för här sitter jag idag, två dagar senare och fortfarande sjuk. Jag börjar ge upp hoppet nu för ingen verkar vilja hjälpa mig så jag kommer väl aldrig bli riktigt frisk! Tom. min far tvivlar på att jag verkligen är sjuk, han tror att jag bara hittar på. Ja, klart jag gör det.. För det är så kul att alltid vara sjuk och aldrig kunna må riktigt bra!

Nu är jag bara negativ, har massa grejer i skolan också som jag inte fattar. Känner att det där jävla filosofi-provet kommer gå åt helvete.. Geografin med, och engelskan.. Och allt!

Vem vare  som sa att trean var det skönaste året?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0