Om Åsnan

I detta nu sitter Åsnan och flashar sig i webcam för mig! Japp, samma åsna som sa att han hatade mig so much för att citera. Nu sitter han och säger att jag saknar honom. Men det är väl klart, från början var det ju något vackert mellan oss.



Idag har jag och Malin invigt Nacka Forum. Det var vi som fick klippa banden, var inte så speciellt som jag trodde.
Sen har jag inte pluggat alls (!) och så har jag vart ute och sprungit! Duktig tjej.


Okej, stackars baby Åsnan förklarade för mig nyss varför han var så elak mot mig sista dagarna. Han blev ledsen när jag lekte med andra istället för att dricka kaffe med honom tills klockan sju på morgonen på hotellet. Det var inte för att han trodde jag var inne på Narcis. Oho, min lilla Åsna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Detta är troligen den snyggaste mannen vi skådat i din blog, you go girl!

2008-10-25 @ 22:44:46
Postat av: Anonym

//MICKIS

2008-10-25 @ 22:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0