Tänk om det var sommar

Ibland blir jag så irriterad på folk utan anledning. Ibland blir jag irriterad på folk av en massa olika anledningar.
Idag är det onsdag, eller lill-lördag om man så vill. Och det vill jag.
Har precis skrivit klart turismen och ska skicka den till Verna och sen ska jag göra mig i ordning för att gå ut med Malin och Emelie. Egentligen är jag superpank men det har aldrig hindrat mig förr. Får ta av mina sparpengar för jag har ändå kommit på att jag kan klara mig med min gamla skrutt-telefon och göra min tatuering senare när jag är rik.
Man lever ju bara en gång, så har ju jag lärt mig iaf men hur som helst lever man fler gånger så spelar det ändå ingen roll om man slösar bort det här livet eftersom då får man ju en ny chans igen sen.

Jag är så jävla less på skolan! Orkar verkligen inte gå där, känns bara onödigt och jag vet inte varför jag pluggar. Har liksom inget mål, bara gör det för att jag vet att jag måste. Men varför egentligen?
Jag behöver ingen utbildning för att jobba på posten! Tänk om jag bara skulle skippa skolan och gå tillbaka till posten, (måste bara ta körkort först) och jobba ihop mina pengar så jag kan dra sen. För jag orkar inte med det här landet, människorna och allt vad det innebär. Har vart så trött på det här i flera år och äntligen börjar folk förstå mig, fast ändå inte.

Nu ska jag ut och övningsköra fast Eva lär ju inte vilja. Måste ta körkort nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0