Vad gör jag med mitt liv?

Alltså jag måste ta tag i mitt liv och göra något vettigt av det! Till att börja med ska jag aldrig mer hoppa över en lektion, hade nog lite mycket frånvaro märkte jag idag. Fast mycket av det är inte mitt fel, dels har jag en filosofilärare som jag vill strypa ibland för att hon leker dum i huvet och sen så fick jag frånvaro förra projektarbetet fastän jag skrev loggbok? Sen fattar man ju aldrig när det är turism, hade skrivit upp att det inte var någon i måndags men tydligen så stämde inte det..

Jaja, jag måste hur som helst ta körkort pronto! Det går inte så bra, har inte suttit bakom ratten på månader men jag ska ut på vägarna snart igen så watch out! Det går bra när jag kör med Eva men så fort jag sätter mig i bilen med körläraren blir jag typ tolv år och vet inte ens hur man sätter på sig bältet. Hur kommer det sig?

Sen måste jag börja träna nu på allvar för tiden står inte still, vilket betyder att det blir bara kortare och kortare tid kvar tills mönstringen och jag är ungefär lika tränad som en okokt räka.

Jag ska också köpa en telefon eftersom min gör mig extremt förbannad bara jag tittar på den! Vet inte vad det är men den hånar mig, varje gång jag tar upp den står det att inkorgen är full och jag måste sitta där som ett fån och försöka radera alla sms som inte alltid går. Har äntligen hittat nu som har allt jag behöver: man kan ringa, sms:a plus att den har mp3 och radio. Mp3 och radio är typ viktigare för mig än det andra, har gått runt utan radio för länge nu och det är inte kul, jag är beroende av P3!
Tror jag ska försöka slå två flugor i en smäll i helgen och ta bilen någonstans och köpa mig en telefon :)

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0