Vad har hänt med mig?

Det är så skönt att vara ensam hemma! Jag Stella och Lisa bor tillsammans och har gjort det hela veckan, vi har jättemysiga frukostar och öråd lite då och då. Stellas sångstund blev lite misslyckad men blev utbytt mot morgonskratt.
Enda jobbiga är när folk inte vet hur det funkar i ens hus, typ att man måste stänga kylskåpet så man själv måste gå och göra det hela tiden och vädra för att det stinker fitta i hela huset när någon lagat mat utan att sätta på fläkten. Sen blir det enormt stökigt med matrester som ligger lite överallt i hela huset.

Igår var det skolfoto och jag och Frida var Lili och Sussie. Sen har jag vart hos doktorn tre gånger den här veckan. I måndags på vårdcentralen sen på tisdagen hos öronläkaren i Forum som konstaterade att mitt öra är förstört för alltid, jag kommer få tillbaka hörseln men det kommer komma tillbaka under perioder i resten av mitt liv.
Idag var jag på vårdcentralen igen och skulle ta prover och pussy som jag är så svimmade jag. Andra gången jag svimmade i hela mitt liv och första gången var för två månader sen när jag hade halsfluss och var på vårdcentralen då också!

Men nu ska jag upp och käka godishalsband och kolla på Gossip Girl med Stella. TJIPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0