Häst

Trender kommer och går. Just nu verkar det hetaste vara att släppa ut sina inlåsta döttrar, jag undrar bara när det blev inne att stänga in dom?
Hela tiden nya pappor som blir avslöjade, först ut Natasha i Tyskland. Därefter äcklet Fritzl som var vidrigast av de alla hittills, kort därefter var det något äckel i Italien och nu är det någon polack som har äcklat sig med sin dotter och hon har fött två barn, kanske hans.
Jag förstår inte grejen med att stänga in sina döttrar och knulla sönder dom.. Vad får man ut av det? Köp en Barbara för i helvete!

Denna vecka är jag sambo med Stella och det är mysigt förutom att Gosis är en hårig katt! Igår hade vi romantisk middag och käkade glass och godis och tittade på en film. Ikväll ska hon jobba till nio så jag ska snart åka till Thaien och leka lite med henne och plugga tills hon slutar. Jag kanske ska köpa lite godis eller baka en kladdkaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0