Klamydiamåndagen

Idag blev Johanna, mitt barn, arton jordsnurr!
Pommes, det märktes på en gång hur vuxen hon blivit. Vi hade en mogen fika med princesstårta med Ann-Lo men Johanna suktade efter mer. Så vi tog hunden och knallade ner till mig för att shotta lite Smirnoff, mest för att fira att det var Klamydiamåndagen.

Sen åkte hon för att kröka galet och Lisen kom hit och vi käkade tortellini ovanligt nog. Jag vet allt hur jag kan få henne att komma hem till mig, hon bangar aldrig. Så nu är vi äntligen klara med vårat långa projekt, dock lite sent.

Imorgon ska Johanna stupa, alkoholen ska flöda.. Mest in i hennes mun, målet för kvällen är spya! Som jag brukar säga; man fyller ju bara arton en gång. Så vi hoppas att hon kommer minnas lite, eller helst ingenting alls och ha mega-ångest när hon vaknar nästa morgon.
Jag och Lisa ska ju inte vara sämre utan vi håller vad vi lovat och är goda förebilder så som föräldrar ska vara, vi ska lära henne att det itne finns något som heter för mycket när det kommer till alkohol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0