Skolan har börjat

Trots att jag inte trodde att jag skulle det så överlevde jag helgen. Lanade natten lång hos Lisen sen på lördagen var jag i Sickla med Stella och Fredrik och letade efter telefoner och batteri.. Hittade ingen telefon men köpte ett nytt batteri till min för 300 så nu har jag en telefon igen.
Sen på kvällen käkade vi tre sushi och sen åkte Fredrik hem och var ett barn och drack fölköl medans jag och Stella åkte till Little Persia och myste och drack mohito (eller moskito som Stella säger). Efter det kom tjockisen själv Lisa och vi körde galet på Medusa. När vi känt oss tillräckligt rockiga begav vi oss till partyplace no1: Kickis!

Men nästa helg blir det partyparty för då får vi fint besök från Dalarna, Göran och Ulla kommer hit och är så taggade på ölspelet, då kommer jag, Johanna, Lisa och Stella klassa ut dom ännu en gång. Man får ju inte vara för övertaggad, typ börja föra på tåget ner då kan det sluta illa..

Men nu ska jag skriva pm till projektarbetet. Tjipp!



PS. Jag har klippt mig och har en sexig tantfrisyr som alltid efter att man har vart och fixat frippan, jag gillar verkligen när dom fönar och borstar håret som att man vore 47 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0