Stackars Erik Eriksson

Det blir aldrig som man tänkt sig. Det är det enda som är sant, det enda man kan lita på.
Igår morse var jag på väg till skolan när min mor ringde och sa att vi var tvugna att åka till Uppsala. Med gasen i botten flög vi till Uppsala på en timme trots köer i stan.
Väl framme behövde jag inte vänta länge utan gick in i rättssalen. Där inne blev allt jättejobbigt och jag har kommit på att jag aldrig i hela mitt liv vill vara med om en rättegång igen. Hela dagen sen var smått deppig trots mumsig lunch hos Malin.
Försöket till effektivt arbete hos mig med Sara och Emelie sen var relativt misslyckat och självklart blir jag den som måste ta med allt till skolan, jag var arg och frustrerad hela tiden. Stella kom och muntrade upp oss med frallor.
Resten av eftermiddagen/tidig kväll spenderades med att spela vem där och äta middag.
Sen somnade jag.
Sen vaknade jag.
Av att Fredrik klampade in genom dörren vid elva och då hade vi lite att ta igen eftersom vi inte setts på två veckor.

Idag var vi i forum och han köpte en jacka, typ en sån som jag har och det kommer bli fint när vi går bredvid varandra. Tur att vi typ aldrig träffas. Sen städade vi bilen, skrubbade hela baksätet eftersom en öl exploderade där inne när vi var i forum och sen åkte vi till konsum och handlade mat.

Nu ska jag käka äppelpaj som Eva har gjort och sen får vi se vart vindarna vänder. (Här sitter nämligen en heltrött partysugen tjej, 18 år som har för många alternativ att välja mellan.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0