2 dagar kvar nu


Yes om två dagar sitter jag på ett skakigt B-plan på väg till Kina. Little lovely Beijing, sen är vi där i nio underbara timmar för att sen sätta oss på ett till krasch-plan på väg till Kuala Lumpur i Malaysia.
Jag längtar så tills vi kommer fram till hotellet, då ska jag fylla badkaret med Asiatiskt vatten och dippa min utbrända kropp där i. Ingen anar hur mycket jag har längtat efter att få bada badkar!!
Sen nästa dag blir det frukost på hotellet, packa ihop de få grejerna vi har packat upp och bege oss ut på äventyr. Det vill säga vi har ingen jävla aning om vart vi ska ta vägen. HJÄLP OSS. Genom att skriva detta önskar jag att ingen någonsin mer kommer ställa frågor om denna resa.
Kan köra lite svar då, mest för att slippa upprepa det tusen gånger för Lisa:

Nej, jag har inte packat
Nej, jag vet inte exakt vad jag ska ha med mig
Nej, jag vet inte när jag kommer hem
Nej, jag har ingen aning om vad jag kommer väga när jag kommer hem
NEJ JAG VET INGENTING

Så då var det problemet löst. Nu kan jag bara hänvisa hit så fort någon har en fråga.

Pratade nyss med Stella på msn. Blev lite smickrad för hon skrev:
"lovar dej, nu va jag snall, det sager jag bara till min pappa"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0