Dagen borjade ljust, slutade morkt

Woho i morse nar vi vaknade var det solsken. Sa vi masade oss ur sangen, eller okej emmy flog upp och jag forsokte slapa upp mig men det var svart. Men vi kom ivag och lag och stekte i lugn och ro pa den vita sanden och kollade ut over de tropiska oarna.
Sen borjade vara magar kurra som satan sa vi gick till Breakfast Bar och kakade mumsfrukost. Ja, vi kommer vaga 200 kg nar vi kommer hem. Eftersom den basta frukosten har ar bananpannkakor med glass och chokladsas.
Dar sag vi en mini babymonkey som vi satt och kollade pa hela tiden.
Da kom en av dom som holl pa med apan fram till oss och gav den till oss sa vi fick leka med den. Jag kan ju saga att frukosten inte var lika viktig da. Den var tre manadewr och hade forlorat sin mamma sa han hade en rastaman som adoptivpappa. Hon klattrade runt i hans dreads och hade sig.
Sen stekte vi igen pa stranden och traffade nagra killar som var fran jamaica som vi antagligen kommer hooka upp med ikvall. Dom tyckte att vi var aliens for att vi solade och laste pa stranden. En av killarna gick fram till Emmy och sa:
Exuse me can I touch your hair, I have a thing for white hair. OOOOH it feels strange!!
Haha, sa javla kul.
Efter stranden satt vi och laste vid vart hem. Da skulle jag fota min alskade Stickan men det visade sig att han inte var dar. Letade igenom min ryggsack och vaska tva ganger, Emmy en gang och sen var jag tvungen att inse fakta. Han har lamnat mig. Jag kanner (allvarligt talat) en djup sorg i mitt hjarta och jag vill aka till puduraya bus station i KL for att leta efter honom. Min alskade baby.
Jag kan saga att jag kanner med Madelene McCains foraldrar. Fy satan vilken dalig manniska jag kanner mig som. Detta har gjort att jag inte alls kommer kunna njuta av middagen ikvall.
BLAAAAAAAA PA MIG LISA SNALLA DODA MIG INTE. JAG SKA GORA ALLT JAG KAN FOR ATT HITTA HONOM JAG LOVAR! JAG SKA FARA LAND OCH RIKE RUNT FOR ATT HITTA HONOM. JAG VET ATT HAN FINNS DAR UTE OCH JAG KOMMER INTE GE UPP FORRAN HAN LIGGER TRYGGT I MIN FAMN IGEN.
Lisa jag lovar annars far du smiska mina branda skinkor :(

Kommentarer
Postat av: Lisen

Frida jag hoppas och vet att du kämpar för att hitta my love! Jag vill inte behöva begrava min egen son därför hoppas jag VERKLIGEN att han kommer till rätta igen! Det kanske var jamaica-mannen som tog honom? Jamaica män och jamaica älgar kanske dras till varandra :( Eller så är det Stickan som vill vara en cool tonårsrebell och dra från päronen, BUT WHY!?!?!?! :'( Jag ska be för stickan varje dag innan jag går och lägger mig!

2009-08-31 @ 00:18:57
Postat av: frida

tro mig jag kampar. men nar du far se bilder pa mary jane sa kanske du hellre vill att jag tar med henne hem? hon ar for sot, fast tusen ganger jobbigare an stickan.

men jag ska gora ALLT

2009-08-31 @ 09:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0