Nomader..

Idag lamnar vi Langkawi. Det kanns lite sad men ocksa bra. Lamna stallet dar jag upptawckte att Stickan var borta. Dessutom har var favoritman akt till Thailand nu sa det ar inte lika livat har langre haha.
Sen jag skrev sist har en del hant. Forsta kvallen har dog vi pa kvallen av allt regn och av allt resande.
Nasta dag gick vi ju da som sagt till breakfast bar och kakade frukost och traffade lilla apan.
Pa kvallen gick vi till en reggaebar som heter Babylon och dar traffade vi massa roliga manniskor. Bla heldumma australienare som badade nakna... I got it on camera! Tyvarr gar det inte att ladda upp bilderfor emmys kamera ar trasig och jag har ingen sladd. Sa... Vi hoppas bara att vi kommer till ett supermodernt internetcafe snart sa vi kan spara vara bilder och visa hur harligt vi har det.
Sen efter babylon akte vi till en klubb som heter sunba och dansade.
Nasta dag gick vi till breakfast bar igen och larde kanna apan pa riktigt och hennes pappa. Apan heter Mary Jane och ar det sotaste vi har sett. Sen sov vi hela dagen for det regnade och sen kakade vi pizza opch hangde lite med Mary Jane och hennes papa Atchi. Vi kopte lite fotlankar som han hade gjort.
Sen gick vi till Babylon och traffade alla och sa kom Atchi med baby sa vi satt och kelade med henne hela kvallen.

Idag har vi en harlig resa framfor oss. Vi ska aka till Perhentian island och det kommer att bli.. En lang resa. Forst taxi till andra sidan langkawi, sen farja, sen buss i tolv timmar, sen taxi 20 minuter sen farja och sen ar vi framme och ska borja leta boende :D
Vi ser inte fram emot det kan jag lova. Men dar ar det inte regnperiod. Fast det ar ju fint vader typ varannan dag har.
Sen efter det blir det nog mellanlandning i KL innan vi drar till Vientiane, Laos.

Kommentarer
Postat av: ellen ;

2009-08-31 @ 09:51:16
Postat av: MIKAELA

Blir extremt avundsjuk när jag hör om apan! Jag ser fram emot bilder lite senare! Om du vill veta så vägde jag mig igår och har gått upp 4,5 kilo denna sommar.. kan bara ha ett av sju par jeans - skrattade tills jag grät. Pappa säger att jag blivit en kvinna. Hoppas ni har mycket mat. Kan ni något nytt språk? Hur är killarna/männen? Annat än 93orna i min skola? Saknar dig PEACE

2009-08-31 @ 20:44:15
Postat av: Miras

Babylo. Självklart ska stället heta Babylon. Som handen i handsken för dig Frida tycker jag!

Håller med Mikaela, jag vill också gosa med apan! Bara den har hår på sjärten, äckligt med såna schimpanser.



Förresten, skulle skriva in ditt bloggnamn men råkade skriva bara .se efrer... då kom jag till en hemsida med sexleksaker och annat smått och gått. Undra vem som var fösrt



Ha en trevlig (framförallt) bussresa, hälsa Emmy.

2009-09-02 @ 22:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0