Jag vill ha pengar

Frida ar en mogen kvinna pa nitton jordsnurr som precis har flyttat hemifran, narmare bestamt igar. Tur som vi hade hjalpte Bella och Alice oss att flytta tunga lass pa moppen genom hela Ao Nang. For nu bor vi pa andra sidan, det tar ungefar en halv livstid att aka hemifran oss till Stella.
Men guuuusha vad fint vi har det. Trots att vi bara bott dar en ynka javla dag har vi sa fint att alla journalister ar valkomna att komma och fota vart supermoderna hem.
Vi har en duschstrale som man faktiskt blir blot av, japp inte alls som den hos Stella som man far slanga sig ner under kranen for att skolja haret. Dock finns ingen lampa pa toan sa det galler att fixa dar inne nar det ar ljust ute. Men som kompensation for den uteblivna lampan ligger det ett lass med halvt uppatna kackerlackor over hela badrumsgolvet. Men vi ar stolta agare av ett handfat!!!

Idag ar jag ruskigt sliten. Har brolat hela dagen som en brunstig tjur for jag har haft ont i magen och vart allmant konstig. Tyvarr ar det ju kungens fodelsedag (grattis, do inte an pa ett tag) sa det blir en nykter kvall men det ar ju bara bra for nu har jag vart ute tva dagar i rad. Sen maste man ju orka med att ga ut imorgon och sen blir det val inflyttningsfest nagon dag har snart.
Imorgon vill jag verkligen inte jobba, eller rattare sagt ville inte men sen kom Madde och ville folja med pa turen och da gor det ju saken battre. Sa jag och Denice ska sova hos henne ikvall och fa sova i hennes superfluffiga sang i hennes fina bungalow med aircon!!!!! Sla den ni om ni kan.
Jajajaja, jag vill ha lussebullar och pepparkakor.
Nej for fan nu ska jag nog bege mig fran den har trakiga sidan. Ska ut och bajsa lite i buskarna och aka hem.


Kommentarer
Postat av: ellen

frida jag vill att du kommer hem ;)

inte ska frida på 19 jordsnurr fastna på thailand ?

2009-12-05 @ 23:28:27
URL: http://enlivssaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0