snopp

Jag ska borja blogga varje dag nar jag far min dator!
Snart sa tappa inte talamodet mina vanner.

Ja vad har hant sen sist? Mucho. Vi kor en liten lista.
  1. Vi har firat jul med kyckligspett istallet for julbord
  2. Jag har fatt loneforhojning och ett till jobb
  3. Jag har varit pa brollop
  4. Jag har halsat pa K i Surat Thani
  5. Jag har vandrat upp till Viewpoint med Alice och Ri, aldrig svettats sa mycket forut
  6. Jag har plockat bort en man ur mitt liv, lever just nu bara i ett triangeldrama
  7. Jag har efter 2 manader hamtat min bikini hos norsken
  8. Jag har fortfarande inte kopt en vagg till mitt rum
  9. Jag ater kott varje dag, minst tre ganger om dagen
  10. Jag far kott-cravings (kott=meat, inte kotte) flera ganger om dagen och drommer mardrommar om den tiden da jag inte at kott
  11. Jag saknar mina kompisar supermycket
  12. Jag ar en ladyboy
  13. Jag ska fa min dator snart, ingen har langtat mer an jag
  14. Stella aker till Sverige snart, matte hon komma tillbaka fort
  15. Jag borjar jobba om 20 minuter

Kommentarer
Postat av: ellen

när kommer du hem ? :P

2009-12-30 @ 20:51:01
URL: http://enlivssaga.blogg.se/
Postat av: plahnet

Frida my lovely friend jag saknar dej med mucho mucho!!! håll dock ut är inte långt kvar nu:D btw gillar verkligen att din köttätarsida kommit tillbaks moahaha!

2009-12-30 @ 22:16:45
Postat av: Emeleka

Det ligger en rå flintastek här till dig! Vill du ha? Komsi till Sverige! Må jag hälsa gott nytt år till dig.. Hoppas dom firar vilt i Thai och att en man ger dig sitt könsorgan! PUSS

2009-12-30 @ 23:18:55
Postat av: Anonym

(Du har väl inte missat att Kenza numera hänger i Ao Nang)

2010-01-01 @ 23:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0