Håll käften

"När ska du köra upp?" Får jag den frågan en gång till slår jag ner någon. Det tar den tid det tar, och NEJ jag har inte övningskört i evigheter som alla säger, började för 13 månader sen, haft ett uppehåll på sex månader och med päron som inte vet hur man kör bil går det inte så jävla fort att lära sig. Fatta.
Det roliga är att dom som tjatar inte ens har körkort själva, de behöver ju inte "för du ska ju ta körkort då kan du skjutsa oss" aah, never ever glöm och dröm och pilla er i stjärtan. Dom som ska få åka med mig den underbara dagen ska för fasiken själva ha körkort, eller sånna som är snälla och inte tjatar.
Jag ska ta tag i det här, har satt upp ett mål. Ett mål jag inte kommer klara, jag kommer inte klara det när jag tänker sådär.
JAG BLIR GALEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0