Klubbarnas klubbkväll

Idag är en grymt seg dag! Igår var det fancy clubbing, VIP section, gratis alkohol och ett kärt återseende. Det skulle bli en kväll som slutade tidigt, vi skulle vara hemma vid två för att Elin skulle få sin skönhetssömn på sju timmar, men hur slutade det? Dåsade ner i sängen vid halv fem trött som ett djur.
Vaknade vid tio och låg och myste i sängen tillsammans med Anna tills Elin hade gjort sig i ordning. Sen var det skola, en ynka lektion och jag hade betygsnack, "VG, uppnår det dina mål för den här kursen?". Vad svarar man på det när man inte bryr sig? Ehm, ja allt är ju bättre än IG för det är ju lite tråkigt att få, men ärligt så orkar jag inte tänka på betyg så länge jag får ett G.

Jag ser lite smått sexig ut här och det var jag

På bussen hem höll både ajg och Sara på att somna, det började snöa utav bara helvete när jag klev av bussen hemma samtidigt som det var en fin solnedgång och det var vackra färger. Det var så fint och underligt på något sätt så jag bara stod där ett tag, ute i kylan och tittade.
Sen somnade jag. Sara ringde för några timmar sen och pratade med mig, minns inte vad hon sa för jag sov. Någonting om Don't say a word och kyrkogård och något om en diamant. Jag ville bara fortsätta sova. Sen käkade jag våfflor och nu vill jag sova igen.
Ska nog kolla på Don't say a word eftersom jag "lovade" Sara att göra det idag, så kan vi ha moviesnack imorgon.

Träffade btw en ny potentiell man igår, men jag fick inte för Stella. Hon är min äktenskapsmäklare, hon är ju så inne på min man som verkar dissa mig.. Eller henne men skit samma. Hon sa att jag och den nya mannen skulle få vanskapta och fula barn så det är bara att vänta och se om hon hittar någon ny som jag kan gifta mig med. Min biologiska klocka tickar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0